1.Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi około 4-6 dni roboczych.

2.Nie jestem pewny/pewna, czy część będzie pasować do mojego auta. Co mogę zrobić?

Przy składaniu zamówienia podaj nam numer VIN swojego auta, a my upewnimy się, czy wybrany produkt będzie odpowiedni. Możesz również skontaktować się z nami poprzez zakładkę "Kontakt" na naszej stronie internetowej.

3.Czy istnieje ryzyko, że kolor będzie miał inny odcień?

Istnieje taka możliwość, zwłaszcza w przypadku starszych modeli aut lub zużycia lakieru przez warunki atmosferyczne. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najlepiej odwzorować oryginalny odcień lakieru. Dla większej pewności co do zgodności koloru, możesz wysłać do nas niewielki element w kolorze auta (np. klapkę wlewu paliwa), a my na tej podstawie dobierzemy lakier. W takim przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt.

4.Czy części są dobrze zabezpieczone na czas transportu? Co w przypadku uszkodzenia?

Nasze części pakujemy w pudła z tektury 5-warstwowej, dodatkowo zabezpieczone wewnątrz folią bąbelkową. Mimo to istnieje ryzyko uszkodzenia przesyłki. W takim przypadku prosimy o jak najszybszy kontakt. Wymienimy część na nową lub zwrócimy pieniądze.

 

Masz dodatkowe pytanie?

Zadzwoń 793569292

Jesteśmy dostępni dla Ciebie od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8:00-16:00.